
PLAKKEN

WIKKELEN

DISPENSERS

OMSNOEREN

MAGAZIJNINRICHTING (machines)

KARTON

VERZENDEN

VULLEN BESCHERMEN

PE FOLIE

OVERIGE
FAQ / Veelgestelde vragen
Producten
Factuur
Wanneer ontvang ik mijn (digitale) factuur?
Ja, dat kan. Wij zijn elke werkdag geopend van 09:00 - 17:30 uur. Wel is het belangrijk om vooraf even een afspraak te maken. Op die manier hebben wij namelijk de tijd om je goed te helpen. Je kan hiervoor het contactformulier invullen via ons contactformulier.
k ben mijn factuur kwijt, is het mogelijk om deze nogmaals te ontvangen?
Ja, dat kan. Wij zijn elke werkdag geopend van 09:00 - 17:30 uur. Wel is het belangrijk om vooraf even een afspraak te maken. Op die manier hebben wij namelijk de tijd om je goed te helpen. Je kan hiervoor het contactformulier invullen via ons contactformulier.
Hoe wijzig ik mijn factuuradres?
Ja, dat kan. Wij zijn elke werkdag geopend van 09:00 - 17:30 uur. Wel is het belangrijk om vooraf even een afspraak te maken. Op die manier hebben wij namelijk de tijd om je goed te helpen. Je kan hiervoor het contactformulier invullen via ons contactformulier.
Wat is de betalingstermijn voor betalen op rekening?
Ja, dat kan. Wij zijn elke werkdag geopend van 09:00 - 17:30 uur. Wel is het belangrijk om vooraf even een afspraak te maken. Op die manier hebben wij namelijk de tijd om je goed te helpen. Je kan hiervoor het contactformulier invullen via ons contactformulier.
Kunnen wij je helpen?

Neem dan contact op met één van onze adviseurs
Contact opnemen
Stel een vraag
Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur

+31 (0) 416 543 110
We zijn bereikbaar tussen 8.00u tot 17.30u